Društveno odgovorno poslovanje – Edukacije – Altius

Jednodnevna radionica

Društveno odgovorno poslovanje

  • Altius savjetovanje, Ožegovićeva 8, Zagreb
  • 15. travnja (ponedjeljak); 1 dan - 7 sati
  • Cijena / 172,54 € + PDV
    Na navedenu cijenu odobravamo 5% popusta.
  • mr. sc. Dubravka Maras
Nema novih termina održavanja
Ova edukacija posljednje je održana 15.4.2013.

Jednodnevna radionica

DRUŠTVENO ODGOVORNO POSLOVANJE

Poduzetnicima zasigurno nije svejedno ako:

  • njihovo poduzeće:ima loš ugled glede poštenja i pouzdanosti
  • njihovi potrošači imaju loše mišljenje o utjecaju poduzeća na okoliš
  • njihovi zaposlenici nemaju potrebne vještine
  • im je teško privući i zadržati ljude
  • je tržište na kojem prodaju nerazvijeno
  • njihovo poduzeće nije privlačno poslovnim partnerima
  • negativno mišljenje lokalnih vlasti o poduzeću otežava planove za poslovnu ekspanziju
  • ih ne podržavaju financijske institucije
  • etički investicijski fondovi ne žele kupovati njihove dionice

Društveno odgovorno poslovanje - DOP (engl. Corporate Social Responsibility, CSR) prilika je za konkurentnije poslovanje kroz implementaciju integriranog koncepta poslovanja. On strateški i operativno podrazumijeva i uključuje odnose sa svim dionicima, interno (zaposlenici, dioničari) i eksterno (dobavljači, mediji, lokalna zajednica, investitori, civilni sektor…). Također, on na dragovoljnoj osnovi teži poboljšanju odnosa sa svim dionicima, koristeći resurse poduzeća i stvarajući koristi za njega.
Od poduzeća se pod pritiskom krize, tržišta, regulatora, civilnog sektora i investitora, očekuje sve više. Mudra poduzeća kroz implementaciju DOP-a u svojim politikama i procesima lakše svladavaju i umanjuju rizike vlastite djelatnosti. Pažljivo odabranim i usmjerenim aktivnostima DOP-a ona opstaju, diferenciraju se i posluju s uspjehom. Pod motom „dobro je činiti dobro“ poduzeća ostvaruju brojne koristi i preudvjete za duže trajanje na tržištu.
DOP tj. odgovorna poduzeća dokazano ostvaruju povećanje prodaje i udjela na tržištu, jačaju poziciju brenda, korporativni imidž, utjecaj i povjerenje, sposobnost za privlačenje, motiviranje i zadržavanje zaposlenika. S druge strane, smanjuju troškove, povećavaju privlačnost za investitore i financijske analitičare. Nisu li to dovoljni razlozi da nam se pridružite na radionici 15. travnja (ponedjeljak) u Zagrebu?

Iz radionice izdvajamo:

  • DOP danas, aktualni trendovi i europska filozofija DOP-a
  • koristi od preuzimanja društvene odgovornosti
  • implementacija DOP-a, politike, procesi
  • mjerenje, izvještavanje i komuniciranje
  • marketinška dimenzija DOP-a po područjima DOP-a aktivnosti s praktičnim pristupom
  • indeks DOP

Radionica je namijenjena:

  • onima koji donose odluke i upravljaju
  • direktorima i voditeljima odjela marketinga, prodaje, ljudskih potencijala, PR-a, proizvodnje…

Svaki polaznik dobit će Altiusov certifikat.

Nema novih termina održavanja
Ova edukacija prethodno je održana
15.4.2013.
Zagreb