Kontroling prodaje, kupaca i zaliha – Edukacije – Altius

Jednodnevna edukacija

Kontroling prodaje, kupaca i zaliha

  • Altius savjetovanje, Ožegovićeva 8, Zagreb
  • 9. lipnja (utorak); 1 dan - 7 sati
  • Cijena / 172,54 € + PDV
    Na navedenu cijenu ostvarujete 5% popusta.
  • dr. sc. Andreja Švigir
Nema novih termina održavanja
Ova edukacija posljednje je održana 9.6.2015.

Niste sigurni:


- koji kupci vam donose poslovni rezultat, a kojima poslovni rezultat donosite vi
- u kvalitetu praćenja kupaca i određivanje njihove vrijednosti
- da su vam odobreni rabati kupcima donijeli zaradu
- u isplativost prodajnih uvjeta koje odobravate kupcima
- koliku zaradu ostvarujete na kupcima na „nižim“ kontribucijskim razinama uspješnosti
- zarađujete li najviše na asortimanu koji najbolje prodajete
- koliko gubitaka ostvarujete zato što neracionalno naručujete
- u izabranu poslovnu politiku: prodavati ili zarađivati?
- u kreiranu marketinšku strategiju
- zašto stalno imate probleme na području likvidnosti
- kako sve navedeno povezati i donijeti ispravnu odluku
- kako kreirati BCG matricu koja ovako izgleda: BCG matrica

 

Radit ćemo na brojnim praktičnim primjerima, modelima i tehnikama, kako bismo vam pomogli u kreiranju vlastitog smjera.
Pridružite nam se 9. lipnja (utorak) u Zagrebu


Iz edukacije izdvajamo:


Kontroling prodaje

  • kontroling prodajnih kanala (maloprodaja, kataloška, direktna, internet prodaja)
  • zadaci kontrolinga prodaje i kontrolinga kupaca
  • ABC analiza prodaje - Paretovo pravilo
  • RUC - jedna od osnovnih kontrolerskih informacija: na kojoj razini ga utvrđivati
  • životni vijek proizvoda i nerealni planovi prodaje
  • poslovna poluga - kako upravljati troškovima u prodaji
  • prodajne i marketinške aktivnosti - kako izmjeriti ulaganja
  • zašto je važno dobro poznavati naše „stare“ i „nove“ kupce
  • kako procijeniti rentabilnost naših kupaca i rentabilnost prodaje
  • kako odrediti vrijednost kupaca
  • različiti prodajni uvjeti i njihov utjecaj na rezultat - kako napraviti analizu osjetljivosti
  • uvjeti prodaje prema kategoriji kupaca
  • analiza prodaje i rentabilnost proizvoda
  • kako napraviti analizu promjene cijena, a kako analizu potraživanja i monitoring kupaca
  • jesmo li ikada izračunali troškove nenaplaćenih potraživanja
  • pokazatelji i njihova važnost za ključne kupce - rentabilnost, koeficijent obrtaja potraživanja, likvidnost, zaduženost

Kontroling zaliha

  • zalihe - kratkotrajna ili dugotrajna imovina?
  • kada priznati troškove zaliha
  • koje troškove uključiti u cijenu koštanja?
  • PRAKTIČNI PRIMJERI:
    - formiranje vrijednosti zaliha po trošku nabave u djelatnosti trgovine s knjiženjima
    - formiranje vrijednosti robe u proizvodnji s knjiženjima
    - zalihe pružatelja usluga s knjiženjima
  • kako vrednovanje zaliha po neto vrijednosti utječe na pokazatelje financijske analize
  • metode obračuna utroška zaliha: studiji slučaja
  • računovodstvene politike na području zaliha: kako primjenom različitih metoda obračuna utroška zaliha utjecati na dobit i vrijednost imovine društva
  • usporedba rezultata dobivenih primjenom različitih metoda obračuna utroška zaliha i njihov utjecaj na pokazatelje uspješnosti
  • upravljanje zalihama i optimalizacija bilančne pozicije zaliha
  • KO po grupama proizvoda i njegov utjecaj na rentabilnost zaliha
  • ROS i njegov utjecaj na rentabilnost zaliha
  • BGC matrica proizvoda - instrument za upravljanje zalihama
  • odnos zaliha i poslovne strategije poduzeća
  • kako primijeniti tehnike financijske analize na području zaliha i upravljati zalihama
  • što je „cash gap“ i kako ga izračunati?
  • kako izračunati min., max. i optimalne količine zaliha i uštediti najlikvidniju imovinu – novac
  • EOQ - kako ga izračunavati uvažavajući speifičnost djelatnosti - PRAKTIČAN PRIMJER

Edukacija je namijenjena:

  • upravi i voditeljima koji rade na poslovima kontrolinga
  • upravi i voditeljima koji rade na poslovima upravljanja kupcima
  • upravi i voditeljima koji rade na poslovima upravljanja zaliha
  • upravi i voditeljima koji rade na drugim rukovodećim poslovima
  • vlasnicima poduzeća koji žele poboljšati svoje poslovanje i strukturu bilance te implementirati tehnike upravljanja ključnim kupcima i zalihama
  • menadžerima čiji je zadatak unaprijediti poslovanje poduzeća
  • voditeljima komercijale i prodaje
  • voditeljima marketinga

Svaki polaznik dobit će Altiusov certifikat.

Nema novih termina održavanja
Ova edukacija prethodno je održana
8.4.2014.
Zagreb
9.6.2015.
Zagreb