Poslovni konflikt - tajna uspješnog poslovanja – Edukacije – Altius

Jednodnevna radionica

Poslovni konflikt - tajna uspješnog poslovanja

Nema novih termina održavanja
Ova edukacija posljednje je održana 26.4.2018.

 

  • Poželjeli ste da ste neki od poslovnih konflikata riješili na drugačiji način?
  • Razina konflikta u okolini utječe na Vašu izvedu?
  • Često izbjegavate konflikt ili prelako u njega ulazite?
  • Ponekad niste sigurni radi li se o poslovnom konfliktu ili osobnom?

 

Konstruktivno upravljani konflikt doprinosi višoj razini svjesnosti o problemu, promovira promjenu, potiče kvalitetnije odluke i kritičko razmišljanje, podiže uključenost i osobni rast zaposlenika. Ili, drugim riječima: „Konflikt je neizbježan – bitka je opcionalna.“

 

Koji su ciljevi radionice?

  • Razvoj ključnih kompetencija potrebnih u svakodnevnom poslovanju:

               o Razvoj kompetencije upravljanja konfliktima

  • Osvještavanje vlastitih snaga i slabosti u aspektu upravljanja konfliktima
  • Poticaj uspostavljanju ravnoteže izmeĎu privatnog i poslovnog
  • Povećanje zadovoljstva i osobne učinkovitosti

 

Što će ova edukacija učiniti za vas?

  • osvijestiti pozitivne aspekte i optimalnu razinu konflikta
  • osvijestiti vlastiti doprinos u konfliktu
  • osvijestiti vlastite okidače za konflikt i poduzeti korake za njihovo kontroliranje
  • naučiti nadgledati vlastite reakcije i održati smirenost u teškim situacijama
  • upoznati stilove rješavanja konflikta uz osvještavanje vlastitog stila pristupanja konfliktu
  • naučiti o razinama konflikta i kako pristupiti konfliktu ovisno o fazi razvoja
  • razviti alate za suočavanje s različitim emocionalnim reakcijama
  • naučiti kako u teškim situacijama komunicirati taktično, odmjereno i proaktivno

 

Što ćete moći nakon radionice?

  • percipirati konfliktne situacije kao priliku za unapreĎenje poslovnih procesa i odnosa
  • osnažiti samopouzdanje za držanje teških razgovora na smiren i asertivan način
  • prepoznati pravi uzrok konflikta
  • implementirati tehnike rješavanja konflikata i povećati vlastitu učinkovitost u upravljanju konfliktima
  • koristiti fleksibilnije odgovore u osobnim i poslovnim konfliktima
  • izbjeći negativne posljedice konflikta (npr. negativne emocije, gubitak motivacije i energije)
  • primjenjivati asertivnu komunikaciju u poslovnom i privatnom životu

 

Način rada:

  • interaktivno predavanje
  • radionica
  • igranje uloga
  • rad u parovima
  • rad u grupama

 

Edukacija je namijenjena:

  • menadžerima i liderima koji žele primijeniti vlastite sposobnosti nošenja s konfliktima učinkovito
  • zaposlenicima koji žele razumjeti vlastite emocije i ponašanja u konfliktu
  • svima koji žele raditi na sebi i pronaći produktivne načine za rukovođenje konfliktom 
Nema novih termina održavanja
Ova edukacija prethodno je održana
15.11.2017.
Zagreb
18.1.2018.
Zagreb
26.4.2018.
Zagreb