Altius savjetovanje

Edukacije Kontroling Konzalting

english deutsch

Klijenti

  • Siemens
  • Ivančica
  • Vipnet
  • Dukat
  • Hrvatska lutrija
  • IKS Pavić
  • Kontrol biro
  • RFD Osijek
  • HGK
  • Rasco
  • Plinacro
  • Royal Sales International
  • Robert Bosch Hrvatska
  • King ICT
  • Zavod za ispitivanje kvalitete
  • Fond za regionalni razvoj RH
  • Autotrans Rijeka
  • AKD Zaštita
  • Zepter International
  • Tardi
  • Trast

Siemens je u Hrvatskoj nazočan 16 godina; jedna je od vodećih kompanija u isporuci, razvoju i održavanju kompleksnih sustava i projekata u energiji, industriji i zdravstvu.
Sa Siemensom već dugo surađujemo; jedan je od naših najstarijih i najvjernijih klijenata - kod njih smo održali niz edukacija, radionica i treninga iz područja računovodstva i poreznog kontrolinga koji je, osim kontrolinga porezne bilance, uključivao i porezno planiranje.

Ivančica je vodeća domaća tvrtka u proizvodnji obuće, usmjerena na rast i razvoj vlastitih robnih marki.
U Ivančici smo održali radionice iz područja kontrolinga troškova te kontrolinga u prodaji i maloprodaji. Pomogli smo im i u formiranju računovodstva troškova kao osnove za kontroling troškova i izvještavanje iz kontrolinga. Sudjelovali smo u izboru zaposlenika financijskog odjela.

Vipnet, mobilni operater, jedan je od lidera u razvoju novih tehnologija i usluga te njihovog uvođenja na hrvatsko tržište.
Za odjel kontrolinga održali smo radionicu iz područja poreznog kontrolinga; u Vipnetu su i te kako svjesni važnosti računovodstvenih i poreznih znanja u kvalitetnom razumijevanju kontrolinga.

Dukat je vodeća regionalna mliječna industrija i jedna od vodećih regionalnih robnih marki mliječnih proizvoda. Ima 14 proizvodnih pogona u Hrvatskoj i inozemstvu, od Zagreba, Bjelovara i Karlovca, do Sombora (Srbija), Gradačca (BiH), Bitole (Makedonija), Konstance (Rumunjska).
U Dukatu smo, u suradnji s partnerom, organizirali i proveli više radionica iz područja kontrolinga, namijenjenih zaposlenicima i menadžerima.
Hrvatska lutrija sinonim je za igre na sreću: raznovrsne lutrijske i kladioničke igre te na automatima i u casinima.
Hrvatskoj lutriji smo potpora pri uvođenju kontrolinga u savjetodavnom dijelu (u suradnji s partnerskim poduzećem).
IKS Pavić jedan je od tri vodeća proizvođača kvalitetne i inovativne PVC stolarije na domaćem tržištu, nazočan kroz mrežu vlastitih poslovnica i distributera.
U IKS Paviću provodimo konzalting iz područja planiranja te pomažemo menadžmentu u određivanju kvalitetnih ciljeva i njihovoj distribuciji na niže razine upravljanja.
Kontrol biro nudi usluge na području razvoja sigurnosti i zaštite. Od 1992. godine u poduzeću su usmjereni na postizanje veće kvalitete i konkurentnosti partnera.
Udruga računovođa i financijskih djelatnika Osijek bila je nam je partner u provedbi serije jednodnevnih radionica iz područja kontrolinga.
Radionicama su nazočili zaposlenici poduzeća iz Osječko baranjske županije. Kako su edukacije organizirane u mjesečnom ritmu, polaznici su usvojena znanja paralelno primjenjivali na svojim radnim mjestima.
Hrvatska gospodarska komora naš je stalni partner.
U županijskim komorama Zagreba, Rijeke, Pule, Zadra, Šibenika i Osijeka održali smo brojna predavanja iz područja upravljanja troškovima i analize poslovanja. Mnoštvo poduzeća upoznali smo s nizom koristi koje im može donijeti kontroling.
Rasco, tvornica komunalne opreme, može se podičiti kvalitetom i pouzdanošću, brigom o zadovoljstvu kupaca te učinkovitosti servisne službe.
U Rasco smo, zajedno s partnerskim poduzećem, uveli kontroling. Od samog početka do pune primjene.
Plinacro je operator plinskoga transportnog sustava koji se brine o njegovoj stabilnosti. U Plinacrou smo održali radionicu o korisnosti uvođenja kontrolinga, namijenjenu menadžerima. Nazočio joj je čitav menadžerski tim.
Royal Sales International, međunarodna je tvrtka (nazočna u devet zemalja) koja se bavi direktnom prodajom kozmetičkih i higijenskih proizvoda.
Pomogli smo im uvesti kontroling, u suradnji s partnerskim poduzećem.
Robert Bosch Hrvatska je regionalna grana Bosch grupe, jedne od najvećih svjetskih industrijskih tvrtki s 270 tisuća zaposlenika i godišnjim prometom od 38,7 milijardi eura.
Za njihov odjel kontrolinga i računovodstva održali smo radionice iz područja primjene MSFI-a i HSFI-a, poreznog kontrolinga i transfernih cijena te upravljanja likvidnošću. Održali smo i konzalting o sastavljanju novčanog toka.
King ICT je vodeći sistem integrator u Hrvatskoj i regiji. Za sebe kažu da čine sve kako bi tehnologiju približili ljudima.
Njihovim menadžerima održali smo višednevnu radionicu iz područja financija, pod nazivom Računovodstvo - temelj poslovnog upravljanja.
Zavod za ispitivanje kvalitete najstarija je i najveća hrvatska neovisna tvrtka s višegodišnjom tradicijom u poslovima unaprjeđenja kvalitete i sigurnosti.
Direktor ZIK-a i menadžerski tim sudjelovali su u in-house programu iz područja planiranja. Cilj programa bio je unaprijediti taj proces i uočiti njegovu važnost za uspješnost poslovanja.
Fond za regionalni razvoj Republike Hrvatske financira inicijative koje potiču uravnoteženi regionalni razvoj u državi. Podrška je jedinicama lokalne samouprave u pripremi i provedbi razvojnih projekata.
Održali smo im edukaciju o financiranju sredstvima iz fondova Europske unije.
Autotrans Rijeka u 60 godina prerastao je iz riječke prijevozničke tvrtke u poslovni sustav (prijevoznički, turistički, trgovački, servisni…) s gotovo 1000 zaposlenika.
Za menadžerski tim održali smo radionicu iz područja kontrolinga i njegove povezanosti s drugim funkcijama u poduzeću. Sada razmišljaju da im pomognemo u uvođenju kontrolinga.
AKD Zaštita bavi se unaprjeđenjem zaštitarske djelatnosti u Hrvatskoj. Ostvaruje dominantni udjel na tržištu zaštitarskih usluga i razvija najsuvremeniji sustav tehničke zaštite.
Menadžerima AKD Zaštite održali smo radionicu o korisnostima kontrolinga za njihovo poslovanje.
Zepter International proizvodi, prodaje i distribuira ekskluzivnu visokokvalitetnu potrošnu robu putem direktne prodaje.
U Zepteru smo proveli edukaciju za prodajne djelatnike, njih gotovo 130. Hvala kolegama u TEB-u na preporukama.
Tardi je distributer visokokvalitetnih proizvoda - brendova koji osiguravaju čistoću ureda. Kreirali smo im i održali radionicu iz područja upravljanja ljudskim potencijalima, komunikacije i prodaje.
Trast je logistička tvrtka, jedina u hrvatskom vlasništvu koja klijentima nudi kompletnu uslugu.
Za vlasnike smo organizirali i proveli edukaciju i konzalting iz područja upravljanja ljudskim potencijalima.
Uvođenje kontrolinga – Altiusova metoda AORI

Zašto će i vama kontroling dobro doći?

TEMA U FOKUSU: Zašto kontroling ne biste imali i vi?

  • Održano 8. savjetovanje o domaćem i međunarodnom oporezivanju

    Održano 8. savjetovanje o domaćem i međunarodnom oporezivanju

    Iza nas je još jedna uspješnica, Altiusovo savjetovanje o domaćem i međunarodnom oporezivanju na kojem smo ugostili renomirane stručnjake središnjeg ureda Porezne uprave i Ministarstva financija te porezne savjetnike i praktičare. Ugodna atmosfera, bogata raznim poreznim sadržajem bila je garancija uspješne razmjene znanja i iskustva.  Izvukli smo i sretnu dobitnicu nagrade wellness vikenda u Opatiji. Očekujemo njezino wellness izvješće. Pogledajte kako nam je bilo.

  • Pozivamo vas u HUP na predavanje: Uloga kontrolinga u mjerenju učinkovitosti poslovanja

    Pozivamo vas u HUP na predavanje: Uloga kontrolinga u mjerenju učinkovitosti poslovanja

    Predavanje na temu Uloga kontrolinga u mjerenju učinkovitosti poslovanja održati će se 6. studenog (ponedjeljak) od 13:00 do 16:00 sati u prostorijama HUP-a, Radnička cesta 52, Zagreb. Predavačica mr.sc. Andreja Švigir će između ostaloga spomenuti kako samo 10% poduzeća radi projekcije poslovnog rezultata svog sektor kao i cijelog poduzeća te će objasniti kojih je to 6 pokazatelja u poslovanju koji ukazuju na rane poremećaje. Saznat ćete i na koji način se projekcijom poslovnog rezultata postavljaju jasni ciljevi i zadaci. Imat ćete priliku raditi i na studijima slučaja “Gdje nam je nestala dobit” i Tko je odgovoran za pad prodaje?” Više o predavanju i načinu prijave pogledajte na linku.
     

  • Održano druženje Kava sa Sparkom i prijateljima – upoznavanje s konceptom Orange Frog

    Održano druženje Kava sa Sparkom i prijateljima – upoznavanje s konceptom Orange Frog

    Orange Frog je licencirani Harvard program koji u Republici Hrvatskoj izvodi licencirana trenerica mr.sc. Andreja Švigir,a koji daje jasne smjernice za povećanje angažmana zaposlenika. Kako bismo našim prijateljima i suradnicima na što bolji način približili na što se odnosi koncept Orange Frog, organizirali smo druženje koje se održalo u četvrtak (19.10.). Svi polaznici su imali priliku postaviti pitanja o ovom jedinstvenom programu. Tko je Spark i zašto je poseban? Saznajte više na linku.

  • Nova adresa Altius savjetovanje – Domjanićeva 25, Zagreb

    Nova adresa Altius savjetovanje – Domjanićeva 25, Zagreb

    S velikom radošću obavještavamo sve naše suradnike, prijatelje i polaznike da smo se preselili na novu lokaciju, Domjanićeva 25, Zagreb. I dalje smo u blizini Kvaternikovog trga, lako ćete nas naći. Preseljenje je događaj od posebne važnosti za Altius savjetovanje jer ove godine slavimo i 10. rođendan našeg poduzeća. Kada zbrojimo sva poduzeća s kojima smo surađivali, sve polaznike koje smo educirali i s kojima smo se smijali, bilo je to jedno divno desetljeće kojim se ponosimo. Vjerujemo da će naredna desetljeća biti još posebnija i stoga nam se pridružite što prije na nekoj od edukacija da zajedno popijemo kavu u ugodnoj Altius atmosferi :)

  • Pozivnica za jedinstveni događaj Jedno jutro menadžera nabave – besplatne prijave! Još samo 7 mjesta

    Pozivnica za jedinstveni događaj Jedno jutro menadžera nabave – besplatne prijave! Još samo 7 mjesta

    Pozivamo sve prijatelje i suradnike na jedinstveno druženje pod nazivom Jedno jutro menadžera nabave koje se održava 23.11.2017. (četvrtak) od 9:00 do 12:00 sati na adresi Domjanićeva 25 u Zagrebu. Prema provedenim istraživanjima, društva koja primjenjuju tehnike i instrumente suvremene nabave ostvarila su uštede od 5-20%, povećala konkurentnost i sveukupnu uspješnost poslovanja. Optimalnim upravljanjem zalihama oslobađate CASH i utječete na rezultate poslovanja. Prijave i sudjelovanje su besplatni, a imate priliku postaviti pitanja vodećim stručnjakinjama iz područja nabave. Na radionici ćemo predstaviti PROMENA softver za upravljanje zalihama. Više o događaju pročitajte na linku.

  • Jedinstvena edukacija - Nabavom do konkurentnosti u 7 koraka – dvodnevna edukacija (5.10. i 11.10.2017.)

    Jedinstvena edukacija - Nabavom do konkurentnosti u 7 koraka – dvodnevna edukacija (5.10. i 11.10.2017.)

    Prema provedenim istraživanjima društva koja primjenjuju koncept strateške nabave ostvarila su uštede od 5-20%, povećala konkurentnost i sveukupnu uspješnost poslovanja. Zbog čega uštede ne biste ostvarili i vi? Pridružite nam se na radionici na kojoj ćete dobiti odgovore na pitanja kako:

    - implementirati funkciju strateške i e-nabave  u svoje poslovanje,

    - ostvariti uštedu u troškovima,

    - nabavu učiniti transparentnom i učinkovitom,

    - strandardizirati proces nabave.

    više o radionici

  • Izvještaj na jednoj stranici

    Zamislite da se sve što trebate znati o poslovanju bilo koje funkcije u poduzeću, nalazi na jednom sučelju, da je interaktivno, a brojevi vizualno potkrijepljeni grafikonima koji  prikazuju ključne pokazatelje uspješnosti i sve to u realnom vremenu.

    Nadalje, zamislite da se, nakon što uočite probleme u poslovanju, bez ikakvih problema možete “spustiti” u podatke niske razine, kako biste pronašli uzrok koji na žalost ostaje skriven i nedostupan.

    Čini li vam se stvarnim?
    I jest stvarno.
    Ako koristite dashboard.

    Za više informacija kliknite na naslov.

  • Kontroling u Vašem poduzeću u pet koraka

    Vrijeme je da drugim očima pogledate svoje poslovanje. Sigurni smo: taj vaš osvježeni i promijenjeni pogled, taj korak (koraci) u kontroling, donijet će boljitak vašem poduzeću.

    Predvidjet ćete buduće događaje, napraviti red u „svojoj kući“, prilagoditi se uvjetima poslovanja i smanjiti rizike na najmanju moguću mjeru. S nama ćete pronaći svoj individualni pristup rješavanju problema i uspješnije poslovati.

    Kojih pet koraka vam nudimo?

Novosti

  • Održano 8. savjetovanje o domaćem i međunarodnom oporezivanju

    Održano 8. savjetovanje o domaćem i međunarodnom oporezivanju

    Iza nas je još jedna uspješnica, Altiusovo savjetovanje o domaćem i međunarodnom oporezivanju na kojem smo ugostili renomirane stručnjake središnjeg ureda Porezne uprave i Ministarstva financija te porezne savjetnike i praktičare. Ugodna atmosfera, bogata raznim poreznim sadržajem bila je garancija uspješne razmjene znanja i iskustva.  Izvukli smo i sretnu dobitnicu nagrade wellness vikenda u Opatiji. Očekujemo njezino wellness izvješće. Pogledajte kako nam je bilo.

  • Održano druženje Kava sa Sparkom i prijateljima – upoznavanje s konceptom Orange Frog

    Održano druženje Kava sa Sparkom i prijateljima – upoznavanje s konceptom Orange Frog

    Orange Frog je licencirani Harvard program koji u Republici Hrvatskoj izvodi licencirana trenerica mr.sc. Andreja Švigir,a koji daje jasne smjernice za povećanje angažmana zaposlenika. Kako bismo našim prijateljima i suradnicima na što bolji način približili na što se odnosi koncept Orange Frog, organizirali smo druženje koje se održalo u četvrtak (19.10.). Svi polaznici su imali priliku postaviti pitanja o ovom jedinstvenom programu. Tko je Spark i zašto je poseban? Saznajte više na linku.

  • Nova adresa Altius savjetovanje – Domjanićeva 25, Zagreb

    Nova adresa Altius savjetovanje – Domjanićeva 25, Zagreb

    S velikom radošću obavještavamo sve naše suradnike, prijatelje i polaznike da smo se preselili na novu lokaciju, Domjanićeva 25, Zagreb. I dalje smo u blizini Kvaternikovog trga, lako ćete nas naći. Preseljenje je događaj od posebne važnosti za Altius savjetovanje jer ove godine slavimo i 10. rođendan našeg poduzeća. Kada zbrojimo sva poduzeća s kojima smo surađivali, sve polaznike koje smo educirali i s kojima smo se smijali, bilo je to jedno divno desetljeće kojim se ponosimo. Vjerujemo da će naredna desetljeća biti još posebnija i stoga nam se pridružite što prije na nekoj od edukacija da zajedno popijemo kavu u ugodnoj Altius atmosferi :)

  • Pozivnica za jedinstveni događaj Jedno jutro menadžera nabave – besplatne prijave! Još samo 7 mjesta

    Pozivnica za jedinstveni događaj Jedno jutro menadžera nabave – besplatne prijave! Još samo 7 mjesta

    Pozivamo sve prijatelje i suradnike na jedinstveno druženje pod nazivom Jedno jutro menadžera nabave koje se održava 23.11.2017. (četvrtak) od 9:00 do 12:00 sati na adresi Domjanićeva 25 u Zagrebu. Prema provedenim istraživanjima, društva koja primjenjuju tehnike i instrumente suvremene nabave ostvarila su uštede od 5-20%, povećala konkurentnost i sveukupnu uspješnost poslovanja. Optimalnim upravljanjem zalihama oslobađate CASH i utječete na rezultate poslovanja. Prijave i sudjelovanje su besplatni, a imate priliku postaviti pitanja vodećim stručnjakinjama iz područja nabave. Na radionici ćemo predstaviti PROMENA softver za upravljanje zalihama. Više o događaju pročitajte na linku.

  • Jedinstvena edukacija - Nabavom do konkurentnosti u 7 koraka – dvodnevna edukacija (5.10. i 11.10.2017.)

    Jedinstvena edukacija - Nabavom do konkurentnosti u 7 koraka – dvodnevna edukacija (5.10. i 11.10.2017.)

    Prema provedenim istraživanjima društva koja primjenjuju koncept strateške nabave ostvarila su uštede od 5-20%, povećala konkurentnost i sveukupnu uspješnost poslovanja. Zbog čega uštede ne biste ostvarili i vi? Pridružite nam se na radionici na kojoj ćete dobiti odgovore na pitanja kako:

    - implementirati funkciju strateške i e-nabave  u svoje poslovanje,

    - ostvariti uštedu u troškovima,

    - nabavu učiniti transparentnom i učinkovitom,

    - strandardizirati proces nabave.

    više o radionici

  • S veseljem širimo vijest o održavanju edukacija u Osijeku!

    S veseljem širimo vijest o održavanju edukacija u Osijeku!

    Ako živite ili radite u Osijeku, ako vam nije teško doći do Osijeka, pridružite nam se na radionicama. I to već 3. svibnja na radionici ORANGE MIND koja je idealna ako razmišljate o uvođenju promjena u poduzeće. Edukaciju Izrada novčanog toka i upravljanje likvidnošću pripremili smo za 26. lipnja. A odmah po završetku ''ljetnih praznika'' održat ćemo edukaciju Napredni tečaj excela, točnije 15. i 16. rujna. Iduća edukacija je Što HRM treba znati o kontrolingu, a nije se usudio pitati, a održat ćemo je u studenom. Na ovaj način, a kroz edukacije, Altius savjetovanje i Udruga računovođa i financijskih djelatnika iz Osijeka nastavljaju uspješnu suradnju. Pridružite nam se na radionicama, jer se susretima u Osijeku posebno radujemo!

  • Pozivamo vas u HUP na predavanje: Uloga kontrolinga u mjerenju učinkovitosti poslovanja

    Pozivamo vas u HUP na predavanje: Uloga kontrolinga u mjerenju učinkovitosti poslovanja

    Predavanje na temu Uloga kontrolinga u mjerenju učinkovitosti poslovanja održati će se 6. studenog (ponedjeljak) od 13:00 do 16:00 sati u prostorijama HUP-a, Radnička cesta 52, Zagreb. Predavačica mr.sc. Andreja Švigir će između ostaloga spomenuti kako samo 10% poduzeća radi projekcije poslovnog rezultata svog sektor kao i cijelog poduzeća te će objasniti kojih je to 6 pokazatelja u poslovanju koji ukazuju na rane poremećaje. Saznat ćete i na koji način se projekcijom poslovnog rezultata postavljaju jasni ciljevi i zadaci. Imat ćete priliku raditi i na studijima slučaja “Gdje nam je nestala dobit” i Tko je odgovoran za pad prodaje?” Više o predavanju i načinu prijave pogledajte na linku.
     

Arhiva novosti

Altius neformalnoAltius brošura

PROGRAM ZA IZVRŠNE MENADŽERE
Program za izvršne menadžere - razvoj praktičnih kompetencija

DEMO VERZIJA

Dashboard

Dashboard
Izvještaj na jednoj stranici

Addie metoda

za kontroling i bolje poslovanje

Newsletter

Upišite vašu e-mail adresu i prijavite se na Altiusov newsletter!