Novo jutro menadžera nabave – Edukacije – Altius

Saznajte više

Novo jutro menadžera nabave

Nema novih termina održavanja
Ova edukacija posljednje je održana 1.3.2018.

Nakon Jednog jutra menadžera nabave u kojem smo se posvetili strategiji nabave i povećanju konkurentnosti poslovanja putem nabave, posvetit ćemo se novim izazovima na druženju 

 

Novo jutro menadžera nabave

 

koje se održava 21. lipnja 2018. (četvrtak) od 10:00 do 12:00 sati na adresi Domjanićeva 25 u Zagrebu.

 

Razgovarat ćemo i razmijeniti iskustva u domeni

 

ANALIZE POTROŠNJE

  • Zašto je važna analiza potrošnje i koje informacije nam pruža?
  • Kako vizualizirati našu potrošnju, po kategorijama, korisnicima i dobavljačima? - simulacija na software-u Promena
  • Kako uz pomoć alalize biti učinkovitiji?

 

PLANIRANJA NABAVE

  • Kako kreirati pouzdan plan nabave?
  • Kako povezati nabavu, prodaju i financije i stvoriti održiv novčani tijek?
  • Kako ispregovarati najbolje cijene?

 

UPRAVLJANJA ZALIHAMA

  • Kako odrediti i uskladiti optimalnu količinu zaliha s planom prodaje?
  • Kada naručiti i koliko?
  • Što uopće trebamo držati na zalihama?
  • Koliko nas koštaju zalihe?

 

Kako suvremenom nabavom do cash-a i profita?

 

U globaliziranoj ekonomiji, poduzeća moraju postići međunarodnu konkurentnost kako bi osigurala stabilno i održivo poslovanje te generirala profit. Sve je veći pritisak dionika na menadžment koji se svakodnevno suočava s izazovima na putu do ostvarenja ciljeva. Nabava je prošla proces preoblikovanja od klasične funkcije kupovanja do strateške nabave.

 

Prema provedenim istraživanjima, društva koja primjenjuju tehnike i instrumente suvremene nabave ostvarila su uštede od 5-20%, povećala konkurentnost i sveukupnu uspješnost poslovanja. Optimalnim upravljanjem zalihama oslobađate CASH i utječete na rezultate poslovanja.

 

Zašto biste nam se pridružili na Jednom jutru menadžera nabave?

 

Sigurno ste se pitali:

Koja je uloga nabave u današnjem poslovanju, da li je nabava strateški važna funkcija i koji su indikatori strateške uspješnosti nabave, da li i kako nabava pridonosi održavanju konkurentske pozicije tvrtke te kako nove tehnologije utječu na stvaranje dodatne vrijednosti u nabavi?

Imate priliku postaviti pitanja vodećim stručnjakinjama iz područja strateške nabave te ćete nakon dobivenih odgovara promijeniti stav o vanjskim i unutarnjim potencijalima za generiranje profita i dobiti uvid da postoje suvremeni načini za povećanje konkurentnosti koja je ključ uspjeha današnjih poduzeća.

 

Što je e-nabava?

 

Vjerojatno ste razmišljali da proces nabave dovedete na višu razinu, ali se brinete kako ćete uhodani proces zamijeniti novim softverskim okruženjem. Brine vas da ćete zakomplicirati poslovanje, da će se zaposlenici opirati novitetima i da će uzrokovati pogreške.

Želimo iznijeti i predstaviti najvažnije pozitivne strane e-nabave koje će vam dati vam vjetar u leđa da se ohrabrite i ne odustanete od promjene.

1.       Ušteda u troškovima

2.       Transparentnost

3.       Standardizacija

4.       Ušteda u vremenu

5.       Učinkovitost

6.       Slijedivost

 

Jutro menadžera nabave je namijenjeno:

 

  • Upravi društva
  • Direktorima ili voditeljima nabave
  • Menadžerima koji rade na poslovima plana I analize
  • Zaposlenicima koji rade na operativnim poslovima nabave
  • Voditeljima kontrolinga

 

 

Predavačice: Helena Popović Petrušić, M. Ec., M.Int.Rel.et Dipl. i

                        mr.sc. Andreja Švigir, ovl. rev.

 

Prijave i sudjelovanje su besplatni – prijave su u tijeku!

Za sve koji nam se pridruže, pripremili smo mala iznenađenja!

Dobrodošli!

Nema novih termina održavanja
Ova edukacija prethodno je održana
23.11.2017.
Zagreb
1.3.2018.
Zagreb