Menadžer nabave i logistike

Za što ćete biti osposobljeni i što ćete moći po završetku naobrazbe?

  • primijeniti moderne strategije konkurentnosti u nabavnom poslovanju
  • koristiti strateške modele analize uspješnosti i sigurnosti poslovanja
  • ustanoviti i organizirati nabavu kao funkciju i proces, visoko rangirati njezin položaj i ulogu u organizaciji te utvrditi i vrjednovati njezin doprinos strateškim i operativnim ciljevima organizacije
  • upravljati nabavom i logistikom u poduzeću uz primjenu Lean filozofije
  • primijeniti linearno programiranje u upravljanju logistikom
  • planirati i voditi ljudske potencijale u nabavi i logistici, delegirati i valorizirati izvršenje zadataka
  • razviti i provoditi nove, poboljšane nabavne strategije kroz sve nabavne kanale; formulirati politike nabave
  • upravljati svim aspektima opskrbnog lanca, kritički prosuđivati efikasnost nabavnog ciklusa, donositi zaključke i prijedloge i pravodobno distribuirati informacije duž opskrbnog lanca
  • predvidjeti, prepoznati i upravljati rizicima u nabavi i logistici
  • podržati informatizaciju procesa nabave, izabrati i koristiti napredna programska rješenja u nabavi
  • planirati i upravljati projektima u nabavi
  • voditi kros-funkcionalne timove
  • kategorizirati i analizirati nabavu i potrošnju te upravljati nabavnim kategorijama
  • kreirati sustav upravljanja dobavljačima koji podrazumijeva vrednovanje i unaprjeđenje dobavljača te upravljanje rizikom dobavljača
  • kreirati sustav istraživanja tržišta
  • koristiti teoriju igara u pregovorima s dobavljačima
  • pripremiti i provesti postupke javne nabave
  • analizirati, kategorizirati i raščlaniti zalihe prema važnosti za poslovanje, upotrijebiti ABC i XYZ analizu, izračunati optimalnu razinu zaliha i stvoriti sustav upravljanja zalihama u poduzeću upotrebom EOQ i JIT modela
  • sastaviti prijedlog i provesti standardizaciju i normizaciju materijala i asortimana
  • stvoriti plan nabave u skladu s planom prodaje i proizvodnje
  • povezati i uskladiti novčani tijek nabave s novčanim tijekom prodaje
  • postaviti ciljeve, kontinuirano preispitivati ciljeve nabave i logistike i mjeriti ostvarenje ciljeva uz pomoć Balanced Scorecarda
  • koristiti instrumente kontrolinga u procesu nabave i logistike (KO, BCG, CG, WIA)
  • analizirati poslovanje sektora nabave
  • izraditi napredna izvješća o nabavnim aktivnostima i poslovanju u okviru sektora nabave i logistike

Kako podučavamo i kada počinjemo

  • predavači su renomirani stručnjaci iz prakse
  • predavači detaljno komentiraju i sugeriraju alternativna postupanja i rješenja
  • rad na računalima i studijima slučaja
  • konzultacije nakon predavanja
  • prije svakog sljedećeg modula odvojit ćemo vrijeme za rješavanje pitanja i dvojbi vezanih uz prethodno predavanje
  • predavanje jednom tjedno, srijedom od 17 do 21 sat
  • predavanja počinju u prosincu 2018.

Rad na studijima slučaja koji se odnose na:

  • kreiranje strategije modela poduzeća
  • kreiranje strateške mape
  • kreiranje i prezentaciju BSC-a
  • analizu isplativosti vlastite proizvodnje
  • provedbu kalkulacije kao temelja odluke o outsourcingu
  • odabir zaposlenika, oblikovanje tima, identifikaciju motivacijskih čimbenika i vrjednovanje učinka
  • određivanje ciljeva i zadataka nabave
  • formuliranje politika nabave
  • kreiranje organizacijske strukture
  • upravljanje kros funkcionalnim timovima i projektom informatizacije nabave
  • kreiranje procesa u nabavi
  • provedbu analize i donošenje odluke o transportu
  • pripremu i provedbu postupka e-nabave i e-aukcije na softveru Promena
  • izradu Spend analize
  • odabir strategije nabave za pojedine kategorije
  • analizu zaliha modela poduzeća Alfa i Beta i izradu sustava upravljanja zalihama s obzirom na prošlu potrošnju i planirane potrebe
  • izradu izvješća u području kontrolinga nabave
  • izradu i uslađivanje novčanog tijeka nabave
  • izračun pokazatelja poslovanja

Zašto su naši jednogodišnji programi baš za vas?

Dođite na jedno besplatno predavanje
Mogućnost praćenja predavanja putem platforme GoToMeeting

Predavanja 50%
Praktičan rad i interakcija 50%

  • interakcija i grupni rad (rješavanje studija slučajeva i zadataka uz prezentiranje) 20%
  • individualni rad i zaključivanje 30%
  • debate (sučeljavanje mišljenja unutar i izvan grupe) 25%
  • igranje uloga prema utvrđenom scenariju 25%
  • grupni rad – rješavanje problemskih zadataka

Nastavni program

Menadžment moderne nabave
Osnove poslovne strategije u nabavi (teorija: 18 sati, vježbe: 11 sati)

Od ideje do ciljeva
Politika nabave i logistike (teorija: 17 sati, vježbe: 10 sati)

Od referenta do specijalista – od hitnog do bitnog
Organizacija nabave i upravljanje opskrbnim lancem (teorija: 33 sata, vježbe: 21 sat)

Evolucija – od protivnika do partnera   
Upravljanje odnosima s dobavljačima (teorija: 15 sati, vježbe: 6 sati)

Osnove kontrolinga nabave i logistike    
Zalihe – more mogućnosti (teorija: 15 sati, vježbe: 10 sati)

Predavači su renomirani stručnjaci i znanstvenici

Menadžer nabave i logistike

Ispunite prijavnicu i kontaktirat ćemo vas