Voditelj digitalne komunikacije

Za što ćete biti osposobljeni i što ćete moći po završetku naobrazbe?

  • upravljati oblicima digitalne komunikacije
  • upravljati prodajom digitalnog sadržaja
  • upravljati digitalnom komunikacijom u odnosima s javnošću
  • pripremiti i provesti postupke pripreme za lobiranje s korisnicima usluga i proizvoda
  • upravljati internom i eksternom digitalnom komunikacijom
  • izgraditi vlastiti brand na društvenim mrežama
  • primijeniti digitalno upravljanje u kriznoj komunikaciji

Što su polaznici rekli o nama

Kako podučavamo i kada počinjemo

  • mogućnost praćenja predavanja putem platforme GoToMeeting
  • interakcija i grupni rad (rješavanje studija slučajeva i zadataka uz prezentiranje) 20%
  • individualni rad i zaključivanje 30%
  • debate (sučeljavanje mišljenja unutar i izvan grupe) 25%
  • igranje uloga prema utvrđenom scenariju 25%
  • grupni rad rješavanje problemskih zadataka
  • predavači su renomirani stručnjaci iz prakse
  • predavači detaljno komentiraju i sugeriraju alternativna postupanja i rješenja
  • prije svakog sljedećeg modula odvojit ćemo vrijeme za rješavanje pitanja i dvojbi vezanih uz prethodno predavanje
  • predavanja jednom tjedno od 17 do 21 sat
  • predavanja počinju u prosincu

Rad na studijima slučaja koji se odnose na:

  • prikazati proces stvaranja uspješne komunikacije
  • objasniti specifičnosti verbalne i neverbalne komunikacije
  • objasniti specifičnosti intrapersonalne i interpersonalne komunikacije
  • objasniti specifičnosti grupne, masovne i javne komunikacije
  • demonstrirati aktivno slušanje i razgovor putem telefona
  • opisati korake u definiranju strategije digitalne komunikacije
  • sastaviti komunikacijski plan
  • analizirati ciljeve oglašavanja
  • povezati funkcije oglašavanja
  • analizirati elemente chat komunikacije
  • objasniti digitalne komunikacijske alate potrebne za promociju brenda

Preuzmite brošuru

Želite li saznati više o ovom jednogodišnjem usavršavanju? Preuzmite brošuru!

Nastavne cjeline

  • uvod u digitalnu komunikaciju 
  • digitalni sadržaji i prodaja
  • integrirana marketinška komunikacija 
  • odnosi s medijima i psihologija lobiranja
  • interna i eksterna digitalna komunikacija
  • digitalno upravljanje kriznom komunikacijom

Zašto su naši jednogodišnji programi baš za vas?

Verificiralo Ministarstvo znanosti i obrazovanja - upisuju se u radnu knjižicu

Predavači su renomirani stručnjaci i znanstvenici

Voditelj digitalne komunikacije

Ispunite prijavnicu i kontaktirat ćemo vas