Besplatno predavanje u Zadru
25. veljače 2011.
Analiza financijskih izvještaja naziv je predavanja koje ćemo 7. ožujka u 10 sati održati u Gospodarskoj komori u Zadru.
Andreji Švigir nagrada za znanstveni rad
14. veljače 2011.
Suvlasnica Altius savjetovanja, mr. sc. Andreja Švigir, dobitnica je godišnje nagrade Ekonomskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu, "Dr. Ferdo Spajić". Nagrada u kategoriji znanstvenog magistarskog rada iz područja računovodstva i revizije uručena joj je za rad "Uloga i značaj računovodstvenih politika u poslovnom odlučivanju".
Rijeka: Analiza financijskih izvještaja
6. prosinca 2010.
U suradnji s HGK - Komora Rijeka, 7. prosinca u prostorijama Komore, Bulevar oslobođenja 23, Rijeka, organiziramo jednodnevni seminar (7 sati) Analiza financijskih izvještaja.
Predavačica: mr. sc. Andreja Švigir.
Cijena: 800 kn + PDV
Početak: 9 sati.
Osijek: Radionice iz kontrolinga
6. prosinca 2010.
U suradnji s Udrugom računovođa i financijskih djelatnika Osijek, organiziramo niz radionica ponedjeljkom iz područja kontrolinga. Nakon radionica Kontroling - perspektive i razvoj: metodologija uvođenja, Kontroling troškova i Kontroling prodaje, na rasporedu je:
13. prosinca:
Kontroling zaliha i porezni kontroling
Cijena svake edukacije: 1.000,00 kn + PDV
Prijave:
- info@altius.hr
- tel: 01 4852 762
- udruga-rfd-osijek@os.t-com.hr
- tel: 031 283-675
Kontroling troškova u Rijeci
31. svibnja 2010.
U suradnji s Hrvatskom gospodarskom komorom, Komora Rijeka, 10. lipnja (četvrtak), u Rijeci organiziramo seminar Kontroling troškova. Predavač je Andreja Švigir. Seminar će se održati u velikoj dvorani Komore Rijeka, Bulevar oslobođenja 23, od 9 do 15 sati.
Kontakt: Karina Karamarko Dundović, tel: 051 209-127 ili Altius savjetovanje.
Prijave: kkaramarko@hgk.hr ili fax 051/ 216-033
Uplate: Altius savjetovanje d.o.o.
Osijek: Kontroling troškova
25. veljače 2010.
U suradnji s HGK - Županijska komora Osijek, u Osijeku organiziramo predavanje „Upravljanje troškovima / kontroling troškova“. Predavanje u trajanju od 4 školska sata + rasprava će se održati 4. ožujka u Županijskoj komori, Europske avenije 13, s početkom u 11 sati. Više informacija: ŽK Osijek, kontakt: Melita Radanović; e-mail: mradanovic@hgk.hr
Besplatni seminar u Šibeniku
28. siječnja 2010.
Altius savjetovanje i HGK - Županijska komora Šibenik pozivaju Vas na besplatan seminar „Kontroling troškova / Upravljanje troškovima“, 9. veljače (utorak). Seminar će se održati u Šibeniku, u ŽK Šibenik, Fra J. Milete 31, od 11 do 14.30 sati. Svrha seminara je približiti polaznicima praktičnu vrijednost kontrolinga troškova kako bi se bolje pripremili za poslovnu godinu. Prijavnicu pošaljite na fax: 022/311-610 ili e-mail: hgksi@hgk.hr; kontakt: Jagoda Vlahov.
Pula: uspješno o kontrolingu
4. siječnja 2010.
Koja je praktična vrijednost kontrolinga troškova? Znamo li upravljati troškovima? Kako se kvalitetnije pripremiti za narednu poslovnu godinu? Na ta, i mnoga druga pitanja iz područja upravljanja, odgovorili smo na iznimno posjećenom seminaru „Kontroling troškova“, 26. studenoga u HGK - Komora Pula.
Zadar oduševljen predavanjima
4. siječnja 2010.
Naša predavanja „Kontroling troškova“ i „Menadžersko računovodstvo“, koje smo zajedno s HGK - Komorom Zadar, organizirali u listopadu i studenome u Zadru, pokazala su se punim pogotkom. Kad to kažemo, ne mislimo samo na iznimni odziv Zadrana na predavanje i odlične dojmove o njemu. Raduje nas, naime, što su sudionici raspravljali i postavljali mnoštvo pitanja, što dokazuje koliko su ove dvije teme goruće u današnjem poslovanju.
Uspješno o kontrolingu u Zadru
5. studenog 2009.
Naše predavanje „Kontroling troškova“, koje smo zajedno s HGK - Komorom Zadar, organizirali 29. listopada u Zadru, pokazalo se punim pogotkom. Kad to kažemo, ne mislimo samo na iznimni, gotovo nezapamćeni odziv Zadrana na predavanje u Komori i na odlične dojmove o njemu, koje je ostavila Altiusova konzultantica, Andreja Švigir. Raduje nas, naime, što su sudionici raspravljali i postavljali mnoštvo pitanja , što dokazuje koliko je kontroling troškova goruća tema današnjeg poslovanja.