Jednodnevna radionica

Kontroling prodaje, ključnih kupaca i marketinga - radionica se provodi na studijima slučaja

  • Altius savjetovanje, Domjanićeva 25, Zagreb
  • 6. ožujka (srijeda); jedan dan - 7 nastavnih sati
  • Cijena / 1.300,00 kn + PDV
    Na navedenu cijenu ostvarujete 5% popusta.
  • dr. sc. Andreja Švigir ovl. rev.
Prijave su otvorene
Za prijavu na ovu edukaciju kliknite na željeni termin
6.3.2019.
08:30 – 14:15
Zagreb

Ovu edukaciju moguće je pratiti s posla ili od kuće putem aplikacije GoToMeeting - udaljeno praćenje edukacije

Je li dovoljno samo prodati robu ili uslugu i ostvariti prihode? Što u slučajevima kada prodaja raste, ali nema dobiti? Upravljanje troškovima prodaje traži detaljnu analizu poslovne poluge i analizu marketinških ulaganja. Marketing je proces u kojem se definiraju tržišta, određuju potrebe segmenata i kupaca unutar njih. U marketingu se određuju i nude vrijednosti koje će zadovoljiti kupčeve potrebe. Čuvamo li marketinške uspjehe, ali i neuspjehe kao vrijedno znanje? Kakva je uspješnost naših kupaca, osobito onih koje nazivamo ključnima? Kakvi su odnosi koje s njima gradimo? Kako ih vrednujemo i ocjenjujemo?

Pridružite nam se na radionici i potražite odgovore na pitanja koja vas muče. Zabilježite datum 6. ožujka u Zagrebu.

 

Iz radionice izdvajamo:

KONTROLING PRODAJE I MARKETINGA

  • zadaci kontrolinga prodaje
  • kontroling prodajnih kanala (maloprodaja, kataloška, telefonska, INTERNET prodaja)
  • životni vijek proizvoda – fiksni i varijabilni troškovi baza uspješnog marketinga
  • poslovna poluga - kako upravljati troškovima u prodaji
  • prodajne i marketinške aktivnosti - kako izmjeriti ulaganja (korelacijska i regresijska analiza)
  • rentabilnost prodaje i njezina povezanost s rentabilnosti proizvoda
  • kako utvrditi i izmjeriti marketinški cilj

KONTROLING KUPACA I KLJUČNIH KUPACA

  • zadaci kontrolinga kupaca i kontrolinga u key accountu
  • ABC analiza prodaje - Paretovo pravilo
  • prodajni indeks VS prosječna prodajna cijena
  • kako prikupiti i koristiti podatke o sadašnjim i potencijalnim kupcima (poznavanje „starih“ i „novih“ kupaca)
  • različiti prodajni uvjeti i njihov utjecaj na rezultat - kako napraviti analizu osjetljivosti - uvjeti prodaje prema kategoriji kupaca
  • pokazatelji i njihova važnost za kupce - rentabilnost, koeficijent obrtaja potraživanja, likvidnost, zaduženost
  • razvoj novih proizvoda kao strategija rasta - koliko ulažemo i mjerimo li ulaganja
  • kako napraviti analizu promjene cijena, a kako analizu potraživanja i monitoring kupaca
  • analiza obujma prodaje koji ostvaruju kupci koji prvi puta kupuju
  • analiza obujma prodaje koji ostvare potrošači u ponovljenim kupnjama
  • kako izračunati stopu kanibalizacije

Radionica je namijenjena:

  • upravi i voditeljima koji rade na poslovima kontrolinga
  • upravi i voditeljima koji rade na poslovima upravljanja kupcima
  • upravi i voditeljima koji rade na poslovima marketinga
  • upravi i voditeljima koji rade na drugim rukovodećim poslovima
  • vlasnicima poduzeća koji žele poboljšati svoje poslovanje i strukturu bilance te implementirati tehnike upravljanja ključnim kupcima i marketingom
  • menadžerima čiji je zadatak unaprijediti poslovanje poduzeća
  • voditeljima komercijale i prodaje

Svaki polaznik dobit će Altiusov certifikat.

Prijave su otvorene
Za prijavu na ovu edukaciju kliknite na željeni termin
17.11.2011.
Zagreb
19.1.2012.
Zagreb
16.2.2017.
Zagreb
5.12.2017.
Zagreb
18.1.2018.
Zagreb
25.5.2018.
Zagreb
6.3.2019.
Zagreb