Kontroling u marketingu – Edukacije – Altius

Dvodnevni trening

Kontroling u marketingu

  • Altius savjetovanje, Ožegovićeva 8, Zagreb
  • 27. i 28. svibnja (četvrtak i petak); dva dana - 14 sati
  • Cijena / 345,08 € + PDV
    Na navedenu cijenu ostvarujete 5% popusta.
  • dr. sc. Andreja Švigir
Nema novih termina održavanja
Ova edukacija posljednje je održana 27.5.2010.

Troškovi marketinga bili su i još su uvijek na udaru menadžmenta. Zašto je tome tako? Možemo li razloge pronaći u činjenici da se troškovima marketinga ne upravlja na kvalitetan način, ili se pak uopće ne upravlja? Kada režemo troškove marketinga, režemo li granu na kojoj sjedimo? Marketing je odavno prestao biti samo boja, oblik i mjesto na polici. Ulaganje u marketing nije i ne smije biti tretirano kao trošak, već pametno i izračunato ulaganje. Čuvamo li marketinške uspjehe, ali i neuspjehe kao vrijedno znanje? Znamo li ih izračunati i pretvoriti u brojeve? Marketing je proces u kojem se definiraju tržišta, određuju potrebe segmenata i kupaca unutar njih. U marketingu se određuju i nude vrijednosti koje će zadovoljiti kupčeve potrebe te se odgovorni obavještavaju o svim relevantnim informacijama potrebnim za kvalitetno odlučivanje. Na treningu 27. i 28. svibnja (četvrtak i petak) u Zagrebu, naučimo organizirati i planirati marketinška ulaganja. Doznajmo kako i na temelju kojih informacija mjeriti njegovu uspješnost, uspostaviti i održavati dobre veze s kupcima.

Iz edukacije izdvajamo:

  • kako provoditi kontroling u marketingu
  • što je marketinški proces i koja je uloga marketinga u poslovanju
  • troškovi - preduvjet uspješnog i smislenog marketinga
  • poslovna poluga - kada ulagati u fiksne, a kada u varijabilne troškove marketinga
  • čuvamo li marketinške uspjehe, ali i neuspjehe kao vrijedno znanje
  • kako teče proces marketinškog planiranja
  • kako započeti proces marketinškog planiranja pomoću gap analize
  • problemi i zapreke dobrog marketinškog planiranja
  • analiza tržišta i klijenata - Paretovo pravilo i ABC analize
  • što je proizvod i kako ga prodati
  • dijagnostički alati; analiza životnog ciklusa, BCG matrica, matrica politike smjerova
  • kako utvrditi i izmjeriti marketinški cilj
  • razvoj novih proizvoda kao strategija rasta - koliko ulažemo i mjerimo li ulaganja
  • planovi oglašavanja i unaprjeđenja prodaje
  • kako planirati prodaju
  • prodajni kanali i njihove specifičnosti
  • kako izmjeriti produktivnost prodajnog osoblja
  • cijene - kako odrediti one uz koje ostvarujemo zadovoljavajuću dobit
  • kako pripremiti plan cijena
  • rabati i njihova rentabilnost

Edukacija je namijenjena:

  • upravi i voditeljima koji rade na poslovima marketinga
  • upravi i voditeljima koji rade na poslovima kontrolinga
  • upravi i voditeljima koji rade na rukovodećim poslovima
  • vlasnicima poduzeća koji žele poboljšati svoje poslovanje i strukturu bilance te implementirati tehnike upravljanja marketingom
  • menadžerima koji imaju zadatak unaprijediti poslovanje poduzeća
  • voditeljima komercijale i prodaje
  • voditeljima marketinga

Nakon završene edukacije svaki polaznik dobit će Altiusov certifikat.

Nema novih termina održavanja
Ova edukacija prethodno je održana
27.5.2010.
Zagreb