U većini slučajeva poslovna dinamika je takva da je interni IT odjel teško može pratiti. Zbog toga se krajnji korisnici sami snalaze, najčešće vođenjem raznih “baza podataka” u obliku Excel datoteka. Takvo rješenje nosi sa sobom niz problema: nema autorizacije korisnika tj. pravila tko smije mijenjati koje podatke, upitna kvaliteta i konzistentnost podataka, problemi s revizijom takvog IT rješenja itd. Na radionici 18. veljače (utorak) u Zagrebu kroz praktični primjer izrade baze podataka kreditnih obveza prikazat ćemo rješenje ovih problema.
 Polaznici trebaju donijeti vlastito računalo s instaliranim MS Access programom verzije 2007. ili novije.
 Iz radionice izdvajamo:
 - 
  uvod u baze podataka
  
   - 
    baze podataka
 
   - 
    tablice
 
   - 
    slogovi i polja
 
   - 
    povezivanje tablica
 
  
  
 - 
  dizajn baze podataka
  
   - 
    osnovna pravila dizajna baze podataka
 
   - 
    integritet podataka
 
  
  
 - 
  kreiranje baze podataka u MS Accessu
  
   - 
    kreiranje baze
 
   - 
    kreiranje i manipulacija tablicama
 
   - 
    povezivanje tablica
 
  
  
 - 
  pregled tablice
  
   - 
    prikaz podataka iz tablice
 
   - 
    unos i manipulacija podacima u tablici
 
  
  
 - 
  postavljanje upita na bazu podataka
  
   - 
    selektiranje, filtriranje, grupiranje i sortiranje podataka
 
   - 
    povezivanje više tablica u upitu
 
  
  
 - 
  kreiranje formi (obrazaca) za unos podataka u MS Accessu
  
   - 
    forme
 
   - 
    kontrole
 
   - 
    pravila dizajna
 
  
  
 - 
  kreiranje izvještaja u MS Accessu
  
   - 
    kreiranje izvještaja pomoću “Report wizarda”
 
   - 
    vezanje izvještaja za upit
 
   - 
    dizajn izvještaja
 
  
  
 - 
  višekorisnički rad u MS Accessu
 
 Radionica je namijenjena:
 - 
  djelatnicima odjela financija, računovodstva, kontrolinga, prodaje i drugih poslovnih jedinica koji su zbog potrebe posla primorani voditi razne evidencije, prikupljati i spremati podatke iz raznih izvora te raditi izvještaje, a sve izvan glavnog IT sustava poduzeća
 
 - 
  djelatnicima IT odjela u potrazi za brzim i fleksibilnim rješenjem kojim će odgovoriti na rastuće zahtjeve internih klijenata
 
 Svaki polaznik dobit će Altiusov certifikat.