Planiranje u nerealnim uvjetima – rad na računalima uz predloške u excelu – Edukacije – Altius

Jednodnevna radionica

Planiranje u nerealnim uvjetima – rad na računalima uz predloške u excelu

Prijave su otvorene
Za prijavu na ovu edukaciju kliknite na željeni termin
26.11.2020.
08:30 – 14:15
Zagreb

Ovu edukaciju moguće je pratiti s posla ili od kuće putem aplikacije GoToMeeting - udaljeno praćenje edukacije

Je li došlo vrijeme planiranja u nerealnim uvjetima ili se zapravo radi o NOVOJ REALNOSTI planiranja? Ili su uvijeti uvijek bili izazovni, ali smo ih nekako ignorirali. Sad, kad smo konačno pomislili da će planovi prvi puta nakon dugo godina biti opravdano visoki (jer, naime kad se prihodi u prva dva kvartala prepolove, tada komotno možemo planirati rast prodaje koji se mjeri u možda čak i više od 100% - koji El Dorado za  menadžment), evo nam novih prijetnji. 

Plan je jedan od temeljnih sadržaja upravljanja poduzećem. Kako i što planirati? Što postavljamo kao cilj? Da li rast ili razvoj ili pak oboje? Može li se sve u isto vrijeme? Planiramo li samo prihode i troškove? Mislimo li da je to dovoljno? Kako sastaviti plan imovine, obveza i kapitala? Upoznajemo li sve sektore s preduvjetima uspješnog planiranja koji će omogućiti i ostvarivanje ciljeva. Doznajte koje su zakonitosti i instrumenti strateškog planiranja i kako je ono povezano s dugoročnim, a kako s kratkoročnim/operativnim planiranjem. Naučimo kako sastaviti fleksibilne proračune, ali i master plan te plan novčanih tokova.

Na radionici ćete na jednom primjeru sastaviti poslovni plan i naučiti sve što vam je u praksi potrebno za uspješan proces planiranja. Pridružite nam se na radionici 26. studenoga (četvrtak) u Zagrebu.

Sadržaj radionice:

  • održavanje početnog sastanka uz kreiranje dokumenta „planiranje planiranja“ – komuniciranje organizacijskih uloga i zadataka – pojašnjavanje proces planiranja
  • određivanje ciljeva i naglašavanje njihove važnost – bez analize nema realnog i kvalitetnog plana
  • analiza rizika – METODA PROBUŠENE BAČVE i anticipiranje rizika u dokument planiranja
  • top – down i bottom – up pristup planiranju
  • od strateškog plana do Rolling Forecasta
  • postavljanje operativnih ciljeva - (KPI) organizacijskih jedinica – prodaje, nabave, proizvodnje i dr.
  • RAD NA RAČUNALIMA – studij slučaja – polaznici će sami na temelju zadatka sastavljati poslovni plan koji će uključivati planove organizacijskih jedinica te izradu master plana

Izrada plana (STUDIJA SLUČAJA) uključivat će:

  • planiranje po organizacijskim jedinicama – ciljevi i zahtjevani prinosi s obzirom na prirodu pojedine organizacijske jedinice
  • planiranje prodaje po asortimanu s obzirom na različite pozicije pojedinih proizvoda, životni ciklus proizvoda, live-time value
  • planiranje troškova kao jedan od ciljeva operativnog planiranja – kategorizaciju troškova i njihovu podjelu po kontribucijskim računima uspješnosti
  • planiranje novčanog toka
  • Rolling Forecast – planiranje vs budžetiranje vs predviđanje vs ostvarenje

Radionica je namijenjena:

  • menadžmentu svih razina koji želi poslovanje poduzeća učiniti uspješnijim
  • menadžmentu svih razina koji radi na poslovima upravljanja poduzećima
  • svima koji rade na poslovima plana i analize
  • svima koji rade na poslovima kontrolinga 
  • voditeljima organizacijskih jedinica (sektora)
  • svima koji žele naučiti kako uspješno planirati

Svaki polaznik dobit će Altiusov certifikat.

Galerija fotografija

Voditelj financijskog kontrolinga – jednogodišnje usavršavanje Poslovnog učilišta Altius

Želite li saznati više o ovom jednogodišnjem usavršavanju? Preuzmite brošuru!

Prijave su otvorene
Za prijavu na ovu edukaciju kliknite na željeni termin
26.11.2020.
Zagreb