Jednodnevna radionica

Kako napraviti razvojni plan zaposlenika?

Nema novih termina održavanja
Ova edukacija posljednje je održana 21.3.2019.

Ovu edukaciju moguće je pratiti s posla ili od kuće putem aplikacije GoToMeeting - udaljeno praćenje edukacije

U doba modernih kompanija, privući zaposlenike koji se svojim iskustvom, kompetencijama, motivacijom i aspiracijama uklapaju upravo u korporativne vrijednosti naše kompanije – postao je izazov. Međutim, nakon zapošljavanja svi vrlo brzo postajemo svjesni da je daljnji razvoj naših zaposlenika još izazovniji proces. 
Suvremene kompanije sve se više okreću osmišljavanju razvojnih planova za svoje zaposlenike upravo kako bi u tom usmjerenju na unapređenje i nadogradnju dosadašnjih vještina na razini cijele kompanije ostvarile još i veću konkurentsku prednost na tržištu. Naš pristup razvojnom planu omogućuje i nama i našim zaposlenicima priliku da dijelimo jasan smjer u kojem poboljšati svoje vještine i napredovati u karijeri. Upravo to ulaganje u rast i razvoj čini zaposlenike odanima svojoj kompaniji i motiviranima da sudjeluju i ustraju u rastu kompanije – “Companies grow when the people inside them grow first” (Geoffrey James, 2012). 

U ovoj radionici usmjerit ćemo se na

  • razumijevanje doprinosa razvojnog plana zaposlenika cjelokupnim ciljevima kompanije, ciljevima odjela i ciljevima zaposlenika
    - na koje sve načine korporativnu strategiju i ciljeve inkorporirati u razvojne planove zaposlenika?
  • što sve moramo razmotriti prije nego krenemo razmišljati o uvođenju razvojnog plana? 
    - koji sve čimbenici značajno utječu na uspješnost cjelokupnog plana uvođenja razvojnih planova u kompaniju (inicijalno stanje) zadovoljstva zaposlenika i organizacijske klime? Naš pristup u razvoju korporativne kulture koja podržava osobni rast i razvoj svakog zaposlenika te osobnu odgovornost zaposlenika? 
  • kako pristupiti individualnom planu razvoja zaposlenika?
    - iako postoje različite strategije u osmišljavanju razvojnih planova zaposlenika ova radionica će se u najvećoj mjeri temeljiti prema pristupu 70:20:10, kao omjeru učenja kroz posao, učenja kroz druge na poslu i formalne oblike učenja kroz koji se inkorporira strategija kompanije, prakse talent managementa i pristupa osobne odgovornosti i rasta. 
  • koje elemente razvojnog plana formalizirati? 
    - u praksi se mentori najčešće susreću s izazovom kako biti mentor, kako razmišljati o razvojnom planu, koje ključne elemente uzeti u obzir, kako razvojni plan prenijeti zaposlenicima, kako pratiti razvojni plan svojih zaposlenika, što točno i kako evaluirati. Na radionici ćemo pokazati kako izradom formalnog obrasca praćenja razvojnog plana olakšati i formalizirati proces.


Radionica je namijenjena:

  • HR stručnjacima i suradnicima koji žele započeti ili unaprijediti kulturu mjerenja u svojoj organizaciji

Svaki polaznik dobit će Altiusov certifikat.

Nema novih termina održavanja
Ova edukacija prethodno je održana
21.3.2019.
Zagreb