Jednodnevna radionica

Digitalni marketing

Nema novih termina održavanja
Ova edukacija posljednje je održana 15.3.2019.

Praćenje i razumijevanje trendova u digitalnom marketingu, osnova je modernog poslovanja, koju ne želite ignorirati želite li da vaša ponuda bude vidljiva pravoj publici, na pravom mjestu, u pravo vrijeme.

Na ovom tečaju naučite: što je to digitalni marketing? Koje sve kanale komunikacije obuhvaća? Zašto je web stranica vaša online vizitka i kako njome ponuditi ono najbolje od svog poslovanja uz pažljivo planiranje i razne alate? Što je email marketing? Kako komunicirati putem društvenih mreža i kreirati zanimljiv sadržaj? I mnogo više.

Iz radionice izdvajamo:

Uvod u digitalni marketing / Web stranica

  • što je web stranica i zašto ju je važno imati?
  • što je domena i kako odabrati pravu?
  • što je hosting i koji tip hostinga je najbolji za vaš web?
  • koji je cilj web stranice?
  • koji su glavni elementi web stranice i kakva treba biti struktura weba?
  • što je korisničko iskustvo i kako ga učiniti dobrim za posjetitelje stranice?
  • što je SEO i zašto je važan / koji su jednostavni SEO alati ?

SEM (Search Engine Marketing)

  • što je Google tražilica i kako funkcionira?
  • zašto se oglašavati na Google tražilici?
  • google AdWords servis za oglašavanje
  • vrste Google oglasa
  • kreiranje oglasa i praćenje istih

Google Analytics

  • analiza web stranice – što i kako pratimo?
  • case study – 4 primjera: što korisnici rade na webu i zašto je to nama bitno?

Email marketing

  • što je email marketing i zašto ga koristiti?
  • načela i struktura dobrog newslettera
  • vizualni i tekstualni elementi newslettera (alati, izvori, copywriting...)
  • što je Call to action (CTA) i zašto je važan u email komunikaciji?

Poslovni blog

  • što je blog i zašto ga koristiti u poslovanju?
  • kakav sadržaj kreirati?

Društvene mreže

  • što su društvene mreže i zašto je važno biti poslovno prisutan na njima?
  • prednosti i mane društvenih mreža u poslovnom svijetu
  • koju društvenu mrežu odabrati u odnosu na cilj i kako komunicirati uz pomoć nje? (odabir tona komunikacije, definiranje publike kojoj se obraćamo...)
  • što je Social media marketing i kako funkcionira? (oglasi, influenceri, promocije, eventi...)
  • best practice primjeri

Content management u digitalnom marketingu

  • što je content management i zašto je važan u digitalnom marketingu?
  • na što je potrebno obratiti pažnju (licence, atribucije, branding...)
  • pravila dobrog contenta – why less is more?
  • kako pripremiti učinovit content plan /alati
  • što nakon objave contenta? (upravljanje sadržajem, krizno komuniciranje  ...)

Q & A Publika i Predavači

KVIZ ZNANJA

Svaki polaznik dobit će Altiusov certifikat.

Nema novih termina održavanja
Ova edukacija prethodno je održana
17.7.2018.
Zagreb
17.10.2018.
Zagreb
15.3.2019.
Zagreb