- 
		Često se nosite sa stresom na radnom mjestu?
 
	- 
		Emocije utječu na Vaše poslovne odnose i/ili učinkovitost: zadržavate osjećaje u sebi – ne kažete dovoljno ili kažete previše?
 
	- 
		Niste sigurni upravljate li Vi emocijama ili one Vama ili jednostavno želite usavršiti Vaše vještine?
 
	- 
		Želite preuzeti inicijativu, ali nešto Vas koči - pitate se kako maksimizirati potencijal emocija (vlastitih i tuđih) za učinkovito poslovanje?
 
	 
	Kada dolazimo na posao, ne ostavljamo emocije ispred ulaznih vrata: stres, frustraciju, zabrinutost, tremu, nezadovoljstvo, ljutnju, (de)motivaciju... Emocije postaju ključan alat i saveznik u poslovanju - kada ih naučimo razumjeti i njima upravljati.
	 
	Koji su ciljevi radionice?
	- 
		Razvoj ključnih kompetencija potrebnih u svakodnevnom poslovanju:
 
	        o Razvoj kompetencije identificiranja vlastitih i tuđih emocija
	        o Razvoj kompetencije upravljanja emocijama
	        o Razvoj socijalnih kompetencija
	        o Razvoj sposobnosti konceptualizacije sagledavanje problematike iz aspekta  emocionalnog doživljaja iz šire perspektive
	- 
		Osvještavanje vlastitih snaga i slabosti u aspektu upravljanja emocijama
 
	- 
		Poticaj uspostavljanju ravnoteže između privatnog i poslovnog
 
	- 
		Povećanje zadovoljstva i osobne učinkovitosti
 
	 
	Što ćete naučiti na radionici?
	- 
		osvijestiti ulogu emocija u poslovnom svijetu i privatnom životu
 
	- 
		doznati o tehnikama upravljanja emocionalnim doživljajem
 
	- 
		doznati o upotrebi tzv. emocionalne inteligencije u poslu
 
	- 
		osvijestiti doprinos misli u oblikovanju emocija i ponašanja
 
	- 
		osvijestiti nekonstruktivne obrasce misli i mogućnost njihove kontrole
 
	- 
		osvijestiti konstruktivan i nekonstruktivan pristup emocionalnom doživljaju
 
	- 
		naučiti rukovoditi stresom i razvijati otpornost na stres
 
	 
	Što ćete moći nakon radionice?
	- 
		bolje se nositi sa stresom
 
	- 
		prepoznati i svjesnije upravljati emocijama u poslovnom, ali i privatnom okruženju
 
	- 
		prepoznati „emocionalne kočnice“ u preuzimanju inicijative i njima upravljati
 
	- 
		identificirati ponašanja temeljena na emocionalnoj prosudbi koja utječu na poslovne odnose i odluke te njima upravljati
 
	- 
		uspješnije koristiti socijalne kompetencije kao posljedicu shvaćanja vlastitih i tuđih emocionalnih procesa
 
	- 
		implementirati stečene uvide u svrhu učinkovitijeg donošenja odluka i učinkovitijeg poslovanja
 
	 
	Način rada:
	- 
		interaktivno predavanje
 
	- 
		radionica
 
	- 
		igranje uloga
 
	- 
		rad u parovima
 
	- 
		rad u grupama
 
	 
	Edukacija je namijenjena: 
	- 
		menadžerima i liderima koji žele primijeniti vještine upravljanja emocijama za učinkovitije rukovođenje
 
	- 
		zaposlenicima koji žele maksimizirati vlastitu izvedbu
 
	- 
		svima koji žele raditi na sebi