KOMUNIKACIJSKE VJEŠTINE – VAŠ POSLOVNI ALAT
	- 
		Želite uspješno komunicirati i u izazovnim situacijama, s izazovnim ljudima, o zahtjevnim temama?
 
	- 
		Želite naučiti kako se zauzeti za sebe?
 
	- 
		Želite saznati kako misli drugih pročitati iz njihove neverbalne komunikacije?
 
	- 
		Želite naučiti učinkovite tehnike primanja i davanja feedbacka?
 
	- 
		Želite razumjeti kako Vaš komunikacijski stil utječe na ukupnu poruku koju odašiljete?
 
	 
	Zašto su komunikacijske vještine ključne? Potrebno je imati na umu uzrečicu: «Sposobnost izražavanja ideje je važna kao i sama ideja» - uspješni komunikatori napreduju, a manje uspješni stagniraju. 
	 
	Koji su ciljevi radionice?
	- 
		Razvoj ključnih kompetencija potrebnih u svakodnevnom poslovanju:
 
	                   o Razvoj kompetencije aktivnog slušanja
	                   o Razvoj kompetencije primanja i davanja povratne informacije te njihova implementacija u svakodnevnom poslovanju
	                   o Razvoj kompetencije asertivne komunikacije
	                   o Razvoj kompetencije prepoznavanja obrazaca neverbalne komunikacije te njihova                                                                            implementacija u svakodnevnom poslovanju
	- 
		Osvještavanje vlastitih snaga i slabosti u aspektu komunikacijskih obrazaca
 
	- 
		Poticaj uspostavljanju ravnoteže izmeĎu privatnog i poslovnog
 
	- 
		Povećanje zadovoljstva i osobne učinkovitosti
 
	 
	Što ćete naučiti na radionici?
	- 
		Saznati o vrstama neslušanja, njihovim manifestacijama i posljedicama
 
	- 
		Osvijestiti važnost aktivnog slušanja
 
	- 
		Naučiti tehnike aktivnog slušanja
 
	- 
		Naučiti koji je dobar tajming kada pričati, kada slušati, a kada postavljati pitanja
 
	- 
		Naučiti primiti i pružiti feedback – na što se usmjeriti i što izbjegavati
 
	- 
		Osvijestiti stilove komunikacije: agresivni, pasivni i asertivni, njihove manifestacije i posljedice
 
	- 
		Naučiti tehnike asertivne komunikacije
 
	- 
		Naučiti reći asertivno „NE”
 
	- 
		Naučiti izabrati prikladan emocionalni ton za svaku poslovnu interakciju
 
	- 
		Naučiti prepoznati neverbalno izražavanje laži, neslaganja, sumnje, promišljanja, napada, obrane
 
	- 
		Naučiti prepoznati iskrenost i interes
 
	- 
		Naučiti prepoznati neverbalno izražavanje dominacije
 
	- 
		Naučiti komunicirati osobnim i poslovnim prostorom
 
	- 
		Naučiti komunicirati s teškim ljudima i o teškim temama
 
	 
	Što ćete moći nakon radionice?
	- 
		Uspješnije komunicirati u radnom okruženju
 
	- 
		Kvalitetnije davati i znati primiti feedback
 
	- 
		Učinkovitije integrirati vlastitu verbalnu i neverbalnu komunikaciju te uspješnije interpretirati verbalnu i neverbalnu komunikaciju drugih ljudi
 
	- 
		Komunicirati jasnije i s više samopouzdanja
 
	- 
		Izabrati prave riječi u teškim situacijama
 
	- 
		primjenjivati asertivnu komunikaciju u poslovnom i privatnom životu
 
	 
	Način rada:
	- 
		interaktivno predavanje
 
	- 
		radionica
 
	- 
		igranje uloga
 
	- 
		rad u parovima
 
	- 
		rad u grupama 
 
	Edukacija je namijenjena: 
	- 
		menadžerima i liderima koji žele primijeniti komunikacijske vještine za učinkovitije rukovoĎenje
 
	- 
		zaposlenicima koji žele maksimizirati vlastite komunikacijske vještine
 
	- 
		svima koji žele raditi na sebi