Uvod u trening
	- 
		što radi suvremeni prodavač: zadnji trendovi u pristupima u segmentu prodaje usluga
 
	- 
		što poduzetnici i novoosnovani klijenti očekuju od prodavača
 
	- 
		kako kreirati dodatnu vrijednost za kupca
 
	- 
		pomak od transakcijske prema relationship prodaji
 
	1. Faza-priprema prodajnih aktivnosti
	Cilj ove faze je ukazati na važnost pripremnih poslova za prodajnu učinkovitost.
	- 
		Prikupljanje I obrada informacija o novom potencijalnom klijentu
		
			- 
				o organizacija klijenta
 
			- 
				o pregovarač
 
		
	 
	- 
		Prikupljanje I obrada informacija o postojećem klijentu:
		
			- 
				o organizacija klijenta
 
			- 
				o dosadašnja suradnja
 
			- 
				o pregovarač
 
		
	 
	- 
		Pametni ciljevi u prodaji, ciljevi prodajnih sastanaka I kako ih postaviti
 
	2. Faza-prvi kontakt s novim potencijalnim klientom
	Cilj ove faze je pokazati I uvježbati komunikacijske tehnike koje će prodavačima pomoći kod odabira ispravnog pristupa za pridobivanje potencijalnog klijenta za otvoreni razgovor.
	- 
		Prvi dojam u prodaji-najbolja praksa
 
	- 
		Tehnike verbalne komunikacije
 
	- 
		Tehnike neverbalne komunikacije
 
	- 
		Small talk, ice breaker tehnike za uspostavu boljih odnosa i opuštanje kupca
 
	- 
		Kredibilitet relationship managera kao alat za dobivanje klijentovog povjerenja
 
	- 
		Pasivnost/agresivnost/asertivnost u prodaji. Kako pronaći pravu mjeru u odabiru prodajnog pristupa za pojedinog klijenta
 
	- 
		Kontinuumi povjerenja na:
		
			- 
				Osobnoj razini
 
			- 
				Profesionalnoj razini
 
		
	 
	3. Faza-definiranja klijentovih potreba
	Cilj je ukazati na mogućnost promjene prodajnog pristupa u ovoj fazi. Zbog sve učestalijeg negodovanja klijenta da prodajni razgovori sve više podsjećaju na “obavijesne“ najbolji prodavači mijenjaju poznate tehnike. Postavljenje pitanja o klijentovim potrebama I željama se sve manje koristi, a umjesto toga prodavač vodi razgovor u puno sofisticiranijem stilu te otvara novu dimeziju odnosa pokazujući “zainteresirano ljudsko lice”.
	- 
		Napredne vještine definiranja klijentovih potreba-pomak iz definiranja potreba tehnikama “postavljanja pitanja” prema tehnikama “vođenja razgovora” sa klijentom.
 
	- 
		Aktivno slušanje i razumijevanje kupca
 
	- 
		Empatija
 
	- 
		Tehnika sažimanja I usuglašavanja potreba
 
	4. Faza-savjetovanje i prezentiranja najboljeg proizvoda/rješenja
	Cilj ove faze je pokazati I uvježbati izvođenje kratke, jasne I klijentovim potrebama prilagođene prezentacije prodajnog rješenja.
	- 
		Prezentacija prodajnog rješenja temeljena na kupčevim potrebama
 
	- 
		Prezentacija korištenjem alata «Telling successful stories»
 
	- 
		Komercijalno podučavanje poslodavca-kako da:
		
			- 
				Zaradi više
 
			- 
				Potroši manje
 
			- 
				Smanji ili eliminira rizik
 
		
	 
	- 
		Tehnika boomeranga u prezentaciji
 
	- 
		Diferencijacija davanjem vrijednosti u fazi prezentacije
 
	- 
		Česte greške ove faze i kako ih izbjeći
 
	5. Faza-tehnike zaključivanja prodaje
	Cilj ove faze je pokazati I uvježbati korektne tehnike obvezivanja kupca i zaključivanja prodaje.
	- 
		Verbalni i neverbalni pozitivni i negativni kupovni signali
 
	- 
		Trial closing (probno zaključivanje)
 
	- 
		Closing (zaključivanje) potvrđenim i korektnim tehnikama
 
	- 
		Česte pogreške prodavača u fazi zaključivanja prodaje
 
	- 
		Postupci prodavača nakon uspješne/neuspješne prodaje
 
	- 
		Akcijski plan za prodavače
		
			- 
				Metode rada
 
			- 
				Interaktivna radionica i diskusija
 
			- 
				Individualne i skupne vježbe
 
			- 
				Edukativni filmski sadržaji
 
		
	 
	Svaki polaznik će dobiti Altiusov certifikat.