Osobna prodaja u segmentu B2B – Edukacije – Altius

Jednodnevna radionica

Osobna prodaja u segmentu B2B

  • Altius savjetovanje, Ožegovićeva 8, Zagreb
  • 5. rujna (utorak); 1 dan - 6 sati
  • Cijena / 172,54 € + PDV
    Na cijenu ostvarujete 5% popusta.
  • mr. sc. Petar Majstrović
Nema novih termina održavanja
Ova edukacija posljednje je održana 5.9.2017.

Uvod u trening

  • što radi suvremeni prodavač: zadnji trendovi u pristupima u segmentu prodaje usluga
  • što poduzetnici i novoosnovani klijenti očekuju od prodavača
  • kako kreirati dodatnu vrijednost za kupca
  • pomak od transakcijske prema relationship prodaji

1. Faza-priprema prodajnih aktivnosti

Cilj ove faze je ukazati na važnost pripremnih poslova za prodajnu učinkovitost.

  • Prikupljanje I obrada informacija o novom potencijalnom klijentu
    • o organizacija klijenta
    • o pregovarač
  • Prikupljanje I obrada informacija o postojećem klijentu:
    • o organizacija klijenta
    • o dosadašnja suradnja
    • o pregovarač
  • Pametni ciljevi u prodaji, ciljevi prodajnih sastanaka I kako ih postaviti

2. Faza-prvi kontakt s novim potencijalnim klientom

Cilj ove faze je pokazati I uvježbati komunikacijske tehnike koje će prodavačima pomoći kod odabira ispravnog pristupa za pridobivanje potencijalnog klijenta za otvoreni razgovor.

  • Prvi dojam u prodaji-najbolja praksa
  • Tehnike verbalne komunikacije
  • Tehnike neverbalne komunikacije
  • Small talk, ice breaker tehnike za uspostavu boljih odnosa i opuštanje kupca
  • Kredibilitet relationship managera kao alat za dobivanje klijentovog povjerenja
  • Pasivnost/agresivnost/asertivnost u prodaji. Kako pronaći pravu mjeru u odabiru prodajnog pristupa za pojedinog klijenta
  • Kontinuumi povjerenja na:
    • Osobnoj razini
    • Profesionalnoj razini

3. Faza-definiranja klijentovih potreba

Cilj je ukazati na mogućnost promjene prodajnog pristupa u ovoj fazi. Zbog sve učestalijeg negodovanja klijenta da prodajni razgovori sve više podsjećaju na “obavijesne“ najbolji prodavači mijenjaju poznate tehnike. Postavljenje pitanja o klijentovim potrebama I željama se sve manje koristi, a umjesto toga prodavač vodi razgovor u puno sofisticiranijem stilu te otvara novu dimeziju odnosa pokazujući “zainteresirano ljudsko lice”.

  • Napredne vještine definiranja klijentovih potreba-pomak iz definiranja potreba tehnikama “postavljanja pitanja” prema tehnikama “vođenja razgovora” sa klijentom.
  • Aktivno slušanje i razumijevanje kupca
  • Empatija
  • Tehnika sažimanja I usuglašavanja potreba

4. Faza-savjetovanje i prezentiranja najboljeg proizvoda/rješenja

Cilj ove faze je pokazati I uvježbati izvođenje kratke, jasne I klijentovim potrebama prilagođene prezentacije prodajnog rješenja.

  • Prezentacija prodajnog rješenja temeljena na kupčevim potrebama
  • Prezentacija korištenjem alata «Telling successful stories»
  • Komercijalno podučavanje poslodavca-kako da:
    • Zaradi više
    • Potroši manje
    • Smanji ili eliminira rizik
  • Tehnika boomeranga u prezentaciji
  • Diferencijacija davanjem vrijednosti u fazi prezentacije
  • Česte greške ove faze i kako ih izbjeći

5. Faza-tehnike zaključivanja prodaje

Cilj ove faze je pokazati I uvježbati korektne tehnike obvezivanja kupca i zaključivanja prodaje.

  • Verbalni i neverbalni pozitivni i negativni kupovni signali
  • Trial closing (probno zaključivanje)
  • Closing (zaključivanje) potvrđenim i korektnim tehnikama
  • Česte pogreške prodavača u fazi zaključivanja prodaje
  • Postupci prodavača nakon uspješne/neuspješne prodaje
  • Akcijski plan za prodavače
    • Metode rada
    • Interaktivna radionica i diskusija
    • Individualne i skupne vježbe
    • Edukativni filmski sadržaji

Svaki polaznik će dobiti Altiusov certifikat.

Nema novih termina održavanja
Ova edukacija prethodno je održana
6.6.2017.
Zagreb
5.9.2017.
Zagreb