Vrednovanje kupaca i branda – Edukacije – Altius

Jednodnevna radionica

Vrednovanje kupaca i branda

  • Altius savjetovanje, Ožegovićeva 8, Zagreb
  • 29. travnja (petak); jedan dan - 6 sati
  • Cijena / 1.300,00 kn + PDV
    Na cijenu ostvarujete 5% popusta.
  • dr. sc. Andreja Švigir ovl. rev.
Nema novih termina održavanja
Ova edukacija posljednje je održana 29.4.2016.

Svojim dolaskom ostvarujete:

  • 5% popusta
  • 20% popusta na konferenciju iz kontrolinga
  • 30% popusta na knjigu „Kontroling upravljanje iz backstagea“
  • Poklon iznenađenja

 

Često se pitamo što je vrijednost našeg poduzeća. Nalazi li se ona na žiro računu, možda u kapitalu ili imovini? Kako ju odrediti? Na radionici ćemo određivati vrijednost poduzeća preko vrijednosti koja se nalazi u kupcima i brandovima/proizvodima. Nekoliko pristupa nam pomaže u tome, a fokusirat ćemo se na kombiniranje marketinških vrijednosti i financijskih pokazatelja te novčane tokove i njihovo diskontiranje. Radit ćemo u malim grupama i zajednički pokušat stvoriti brand. Polaznici će na temelju portfelja kupaca određivati vrijednost poduzeća. Stoga ne propustite ovu zanimljivu radionicu koju za vas vodi mr.sc. Andreja Švigir.

Iz radionice izdvajamo:

  • nematerijalna imovina i goodwill – što ih razlikuje?
  • gdje i kada se goodwill pojavljuje u financijskim izvješćima? Kako ga povezati s brandom?
  • brand i njegova snaga se vide kroz rezultate kompanija, no kako izmjeriti vrijednost istoga?
  • Rasprava: Goodwill kod dioničkih društava u Hrvatskoj
  • Praktična vježba: Primjer vrednovanja branda
  • vrednovanje portfelja kupaca – studij alučaja
  • određivanje kriterija za vrednovanje kupaca – koji kupci više vrijede?

Svaki polaznik će dobiti Altiusov certifikat.

Nema novih termina održavanja
Ova edukacija prethodno je održana
18.3.2016.
Zagreb
29.4.2016.
Zagreb