Rečenica koju često čujemo glasi: Kako je moguće da imamo toliko prometa (prihoda), a nemamo dobiti? To samo dokazuje da nije važno samo prodavati, već da je još važnije profitabilno prodavati! Zato nije nevažno što prodajemo, a što nam ostaje na zalihi. Jeste li znali da u ukupnim troškovima poduzeća, troškovi prodane robe zauzimaju visoki postotak udjela kod poduzeća koja se bave trgovinom, a troškovi sirovina i materijala kod poduzeća koja se bave proizvodnjom? Zbog svega navedenog poduzeća trebaju imati jasnu politiku upravljanja i kontrolerskog praćenje kupaca i prodaje te zaliha i dobavljača, jer kroz nju upravljaju i svojim poslovnim rezultatom. Na radionici 2. lipnja (četvrtak) u Zagreb i online proći ćemo kroz studije slučaja i modele koji će vam pomoći da upravljanje prodajom, kupcima, zalihama i dobavljačima podignete na višu razinu.
Sadržaj radionice:
Kontroling prodaje i kupaca
- strukturiranje, segmentiranje i ocjenjivanje kupaca
- kontroling prodajnih kanala
- ABC analiza prodaje - Paretovo pravilo
- kreiranje kontribucijskih računa uspješnosti kupaca
- poslovna poluga - upravljanje troškovima u prodaji
- modeli za utvrđivanje rentabilnost kupaca i rentabilnost prodaje
- različiti prodajni uvjeti i njihov utjecaj na rezultat
- analiza promjene cijena i monitoring kupaca
- nenaplaćena potraživanja i njihovi troškovi
- pokazatelji i njihova važnost za ključne kupce - rentabilnost, koeficijent obrtaja, likvidnost, zaduženost
Kontroling zaliha i dobavljača
- strukturiranje, segmentiranje i strukturiranje zaliha – stablo zaliha
- KO po grupama proizvoda i njegov utjecaj na rentabilnost
- BGC matrica proizvoda - instrument za upravljanje zalihama
- odnos zaliha i poslovne strategije poduzeća
- cash gap i kako zalihe utječu na njega?
- ABC/XYZ analiza zaliha
- Strukturiranje, segmentacija i ocjenjivanje dobavljača
- Kraljičeva matrica u upravljanje nabavom i dobavljačima
Radionica je namjenjena:
- kontrolerima i menadžerima (CEO, COO, CFO)
- direktorima prodaje i nabave
Svaki polaznik dobit će Altiusov certifikat.