Znate li pričaju li porezi i troškovi marketinga istim jezikom? Kako pretočiti marektinške akcije u pozitivne učinke, bez straha od poreznog nadzora i nepriznavanja takvih troškova, prikazat ćemo na ovoj radionici koja će se održati 18. rujna u Zagrebu.
	Iz sadržaja izdvajamo:
	- 
		Znate li koji je riječnik poreza i poreznog nadzora
 
	- 
		Znate li kojim jezikom pričaju marketinške akcije i u kojim se sve oblicima mogu prikazati
 
	- 
		Znate li što sve trebate imati u svojim računovodstvenim evidencijama da bi vam sve marketinšte akcije bile porezno priznate
 
	- 
		Znate li kako evidentirati sve porezne akcije
 
	- 
		Jeste li sigurni da ste dobro razlučili što je reprezentacija, promidžba, besplatno davanje, sponzorstvo ili nagradna igra
 
	- 
		Znate li što o svemu tome kažu mišljenja porezne uprave
 
	Edukacija je namijenjana:
	- 
		voditeljima financija i računovodstva
 
	- 
		vlasnicima računovodstvenog servisa
 
	- 
		voditeljima financijsko računovodstvenih servisa
 
	- 
		voditeljima knjigovodstvenim servisima
 
	- 
		zaposlenicima koji rade na poslovima kontrolinga