Znate li pričaju li porezi i troškovi marketinga istim jezikom. Kako pretočiti marektinške akcije u pozitivne učinke, bez straha od poreznog nadzora i nepriznavanja takvih troškova, prikazat ćemo na ovoj radionici koja će se održati 3. lipnja (petak) u Zagrebu.
	
	Iz radionice izdvajamo:
	- 
		Znate li koji je riječnik poreza i poreznog nadzora?
 
	- 
		Znate li kojim jezikom pričaju marketinške akcije i u kojim se sve oblicima mogu – prikazati?
 
	- 
		Znate li što sve trebate imati u svojim računovodstvenim evidencijama da bi vam sve marketinšte akcije bile porezno priznate?
 
	- 
		Znate li kako evidentirati sve porezne akcije?
 
	- 
		Jeste li sigurni da ste dobro razlučili što je reprezentacija, promidžba, besplatno davanje, sponzorstvo ili nagradna igra?
 
	- 
		Znate li što o svemu tome kažu mišljenja porezne uprave?
 
	
	Radionica je namjenjena:
	- 
		voditelji financija i računovodstva
 
	- 
		glavni knjigovođe
 
	- 
		osobe koje vode knjigovodstvene servise ili u njima rade
 
	- 
		menadžerima kontrolinga i zaposlenicima koji rade na poslovima kontrolinga
 
	Svaki polaznik će dobiti Altiusov certifikat.