Kako upravljati promjenama i otporom zaposlenika u digitalno doba? – Edukacije – Altius

Jednodnevna radionica

Kako upravljati promjenama i otporom zaposlenika u digitalno doba?

  • Altius savjetovanje, Dragutina Domjanića 25, Zagreb
  • Cijena / 1.300,00 kn + PDV
  • dr. sc. Davor Perkov
Nema novih termina održavanja
Ova edukacija posljednje je održana 28.2.2020.

Ovu edukaciju moguće je pratiti s posla ili od kuće putem aplikacije GoToMeeting - udaljeno praćenje edukacije

Želite li saznati više o ovoj edukaciji?

Svaki polaznik će dobiti knjigu doc.dr.sc. Davora Perkova „Upravljanje promjenama u poslovnoj organizaciji digitalnog doba“.
Niže pogledajte komentare koje su na radionicu dali njezini polaznici!

U organizacijama se uspijeva djelomično ili u cijelosti provesti samo oko 20 do 30 posto svih inicijativa za uvođenje promjene! Zašto tako malo? Zato jer razliku između poslovnih organizacija koje opstaju, dugovječne su i napreduju, od onih koje dožive krah, čine upravo osmišljeni modeli upravljanja procesima promjena i učinkovitost u nadilaženju otpora ljudi. Kako da se menadžment postavi pri različitim vrstama promjenama, posebice u doba digitalizacije poslovanja? Koji su konkretni modeli implementacije u digitalno doba? Kako komunicirati i kako upravljati ljudskom stranom promjena? Kako mijenjati sebe i svoje oblike motiviranja? Koji su najčešći uzroci opiranja ljudi inicijativama za promjene? Odgovore i praktična znanja saznajte na ovoj jednodnevnoj radionici.Bilo koja promjena u karijeri spada među najneizvjesnija iskustva s kojima se u svome životu suočavamo. Zato je upravljanje promjenama jedno od najprihvaćenijih područja menadžmenta, ali nažalost i jedno od - najslabije shvaćenih!

Iz radionice izdvajamo:

  • Vrste i dimenzije promjena
  • Četiri uloge ljudi u procesu promjena
  • Značajke dobrog komunikacijskog plana promjene
  • Zašto većina promjena ne uspije? Koje su pouke?
  • Ključna pitanja: ZAŠTO? ŠTO? KAKO? KADA? TKO?
  • Pojam i značenje digitalne transformacije
  • Beerov, Greenov i ADKAR model procesa
  • Analiza studije poslovnog slučaja s modelima
    • implementacije promjena u praksi
  • Taktički odabir pravog trenutka za promjene
  • Analiza provedbe procesa promjene  u organizacijama polaznika; razmjena iskustava i ideja za rješenja konkretnih  problema
  • Vježbe, analize, najbolje prakse
  • Ljudski i organizacijski aspekti promjena
  • „Kotač promjene“i  „7 S“ kao modeli za nadilaženje otpora ljudi
  • Najčešći organizacijski i individualni izvori otpora
  • Kako otporom upravljati proaktivno i djelotvorno?
  • Koji su najčešći razlozi neuspjeha promjena?
  • Poželjne značajke provoditelja promjena (i projektnog tima) u digitalno doba.
  • Analiza studije poslovnog slučaja iz prakse s fokusom na upravljanje otporom promjenama u Hrvatskoj
  • Zaključne misli i pouke za polaznike

Naši polaznici sa sobom donose aktualne projekte iz područja upravljanja poslovnim promjenama u svojim organizacijama, da bi ih na seminarskoj radionici prezentirali i raspravili svoje ideje o konkretnim rješenjima izazova.

Ciljevi radionice:

  • Dobiti znanja, alate i tehnike koji integrirani u cjelinu stvaraju jedinstveni okvir za upravljanje promjenama u digitalno doba.
  • Ovladati teorijskim i praktičnim aspektima oblikovanja (modeliranja) procesa poslovne promjene.
  • Naučiti izraditi konkretan plan provedbe promjena.
  • Duboko proniknuti u područje organizacijskog i individualnog otpora promjenama.
  • Shvatiti specifičnosti uvođenja digitalne transformacije.

Radionica je namijenjena:

  • članovima uprave i izvršnom menadžmentu
  • direktorima ljudskih potencijala (talenata)
  • digitalnim izvršnim rukovoditeljima (CDO-chief digital officer)
  • višem srednjem menadžmentu
  • malim i srednjim poduzetnicima
  • voditeljima projektnih timova

“Fantastično druženje i nova saznanja. Ovo je doista bila radionica s natprosječnom interaktivnošću. Hvala, super provedena 2 dana.”

“Oduševili su me predavač, zanimljivost vježbi, način prenošenja iskustava, rasprava te atmosfera.”

“Najviše su mi se svidjeli zanimljivi (životni) primjeri i iskustvo predavača te uspješnost prezentacije o primjeni postupaka vođenja.“

„Najviše mi se svidio način predavanja, primjenjivost stečenih znanja u svakodnevnoj praksi, otvorenost i interaktivnost radionice. Teorija potkrijepljena konkretnim primjerima iz života.“

Svaki polaznik dobit će Altiusov certifikat.

Chief Executive Officer – CEO – jednogodišnje usavršavanje Poslovnog učilišta Altius

Želite li saznati više o ovom jednogodišnjem usavršavanju? Preuzmite brošuru!

Nema novih termina održavanja
Ova edukacija prethodno je održana
19.9.2019.
Zagreb
28.2.2020.
Zagreb